Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Hai esok result PMR kelua . perasaan saya ?
Wednesday 21 December 2011 | 01:32 | 0 comments
 Assalamualaikum semua kawan kawan daku yang berada disana sini , saya Intan Nor Farhanah Binti Zulkefli pelajar Smk Setiawangsa akan mengambil keputusan PMR pada hari esok  . 
*mwhehehehe mengadaanyeww :3
haa tudiaaa budak yang bernama intan , maseh memakai tudung sekola k . *haha gamba lameeee jerawat comel dihidungkuuu . hihi , ini muke pelek saya bilaa saya pakai tudung sekola , mungkin saya akan pakai bergini rupa untuk saya ke sekola esok , haha tapi bukan baju tuu . itu baju sukan sekola saya . esok saya pakai baju kurung sekola , maseh wujud kaahh baju kurung ku itu ? wahh aku tak cari baju lagi ah . guys cari ah kan , titeww ni pemalas siteett , HAHAA . 
okeyy cer tengok title tuu Hai esok result PMR kelua . perasaan saya ? . Haa nak cite sat nihhh 
nak tahu dak perasaan saya gimana ? wahh sungguh kagum terharu rasa nak gelak puas puas k ituu semua tipu , perasaan sebena adalaaahhhhhhhh -SayaTakutSangatSangat- takut saya laen daripada yg laen . sebelum ni ade termimpi , harap harap mimpi saya takan jadi kenyataan ,sebb dalam mimpi saya , saya tak lulus Sejarah , Ohhhmyyyyyyyyyy jangan laa ia jadi kenytaan , sayaa berharap sayaa mendapat keputusan yg cemerlang dan lulus semua nye , Doa kan sayaaa kawan kawan :)
hihi petang ni papasai akuu guna saya saya ni ? hihi alaahh macm nerd la pulak , hihi takpa takpa saya guna bahasa yang baik lagi dikagumi oleh perdano mentari kann kan , HAHAH 
saya pasti perasaan saya sama dengan mereka yg mengambil keputusan esok , yeah saya tahu la saya da selidikk tady , mwehehehe *menipu jangan pecaya ckp dieee ! hihi
Kawan kawan doa kan kejayaan saya dan rakan rakan yang lain , InsyaAllah keputusan kite lulus dan cemerlang esok , Tawakal oke , Buat solat hajat kaa , jangan dok leka dengan fesbuk dan blog oke guys ?
okeyy saaya bukan pkar dalam bidang nasihat menasihati ini , saya sedang mempoyo ka diri saya jeewwww , HAHAHA
 kbyebye , salam sayang dari USTAZAH INTAN :*

wish you all the best guysss ! 



Old things | New things