Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; i wanna make my smile again
Monday 26 December 2011 | 00:35 | 0 comments

heyy there . sorry for not story anything bout my result . my result not so bad . Alhamdulillah semua lulus
tapii agakk kecewa jugaa , bru harini nk update kn , hish mne mghilang nth aku niii . actually baru smlm intan pulang keruma lepas 3hari menghilang . ade sebb k aku buat gituu . and mama stil kecewa dgn result aku :/sedeh akuu nk citee angg menangis pulaa , hayoo tkpaa laa , orng yang rapat dgn aku je tahu situasi aku mcm mne skg ni , Ya Allah smkin hari smkin hilang minat nk belajaa , hopefully jgnn la k, next year dah form 4 . haraapp boleh bawak ahh :3 hihi 
tady makn ais krim dgn die . die tgok mata aku bengkak , then tnye pasaipa semua k storyy kt die tpi bukn semua . maluuuuu T.T
akuu tknak cite kt semua org probs aku nnty org ckp ape jee , btw big thanks for Liya and Haida because always behind me . i love you more than words :*
kat ruma aku mcm terpinggir k bagus aku sukee . hmm rasa nk keluaaa jaa . serius tatahann . Allah je tahu mcm mne skg ni keadaan aku . 
pagi pagi aku da kelua bukn p mne pun pergi class sir ven buat tok form 4 , Alhamdulillah chapter standardform aku boleh bawak . thankyou sir . hihihi tenang sikit klo aku kelua . hmm akuu tak sngka family aku buat aku mcm nie . sedehh sngatt. tatahu nk cerite kat sapaa dah . Moga Allah dengar setiap luahan hati ku  Aminn :)
lets be happy and keeping smilingg Intan , You can k :D



Old things | New things