Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Thankyouu
Thursday 1 December 2011 | 02:43 | 0 comments
Peace upon you readers . hi im back . hari nie saya online di cc , sementaraa pc yg da nazak tuh okey ^^
saya bosan , awak bosan dak ? kee kite same same bosan ni ? cecite ceciteee , HAHAHA
kays korang da makan ? mesti dah ? haaa kat ruma semuaa orang bina lemak kembali , termasuk laa aku . hihi badan naik , tapi aku stiill control kays ? HAHAHA badjeetkurus lerrtuuw , HAHA 
wahhh makin hari makin ceria akuu dengan die nih , hihi Alhamdulillah , 





HIHI awatt ni tutup tutup muke ? maaluu lertuwww , HAHA ksengal laa kite hrini :P 
waa dulu aku sesorangg jee , bahagiaa laa jugak enn tada org control ,dulu aku bebas jee skg tak sngt , HAHA perasaan sayang tertibee muncol mendadak , tatahuu knpee k , HAHA akuu fobiaa sebenanyee nak sayang orang ni , hihi kpoyooo , HAHA actually betul laa , akuu fobia . sebb kcewa akuu nkk idup  singleforeverkonon 




tapi skg da laen sikit , ade mamat ni bagusshh amek berat pasal akuu , kiterangg kiraa rapaatt laa , diee bukan org asing juga bukan maklukk dri planet laenn kays , diee sala sorang org yg penah aku sayang , MUEEHEHEHEH maluu laa kite ^^ hihihi
actually haritu kiterrang hang due , waawww best tau , berbunga bungaa akuu . muke watleekk jee kaann depan die HAHA tapii dalam hati hatii Allah jee tahu mcm mne akuu tahan perasaan maluu , hihi woookkk gedik pulak , takpaa aku share kbhgiaan aku dgn korang kn , aku tk tamak kan kan ? HAHA start harituu kiterang mule rapaatt daann rapaatt smpaii kiterangg jadi ******HHAHA , sweett tauu die :P HAHAHA orang terteentuu jeee tahuuu sapa mamat tuu , tak ramai pun tahuu sebenanyee . saja nk rasiakan dulu , hihi 
kthanks for him ! <3 muahhh siikitt , HAHAHAHAHA 

kbyebye nk chaw cinncaww , rinduu mama :)
 i love it when a boy says something so sweet and i just give him smile and make him know that i like the way he is :)


Old things | New things