Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Hai haaaiiii
Monday 16 January 2012 | 23:20 | 0 comments
Assalamualaikum semua semua , hihihihihi
hai hari ini saya penat , sebab balek lambat , actually balek 1.5minit tapi saya tunggu kawan pnye pasal saya kne balek pkol 1.40 , ayoyo leteh chaaa harini , mengatuk pun ade , hekhek nak tetidurr jee tadi time sejarah and 
agama , tatahu la papasai ngatuk sngt hari ohh . amek dadah kot , Mwehehehehe :3

tada motif sebenanyee --'
okey saya sngt boring sekrang k ? tatahu nak buat ape nak text  pejal die kerja , ayoyo 
tapi tapi tadi dye call , hekhek k bunga bunga saya kat sini bile otp dengan die ,tengah keje pun sibuk call org , t lari customer bru tahu chaa :p WIWIWIWIW rinduuu nyeee dieeee
sekrng die dah kerja okey mesti busyy kn , so akan dakuu busy kan diri ku juga dengan study and buat homework yg mkin hari makin bnyk cekgu kasi . ayoyo bolehh pengsann mcm ni tauu , HAHA
okey esok cekgu ckp ade exam sejarah yg akn cekgu buat saja saja , then cekgu ckp bwah 60 markah akn didendaaa  , waaaa akuu mcm tahu je aku kne nanty , hihihi . maaaff saya masehh tak dapat tangkap dgn mata pelajaran sejrah sayaa kali nii , ohhmyyy macm mne niee , hm okey okey byebye . nk mandi siap kn homework then baca buku , then tidur , saya penat sngt , tapi badjet kuatt kan , xD 


Old things | New things