Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; me.
Monday 23 April 2012 | 00:38 | 0 comments
kadang-2 org tatahu macam mana sakitnya hati kite kan , seksa perit dan sewaktu dengan nya. kadang-2 kite diam dieorang ingat kite sihat walafiat gembira takda masalah laah konon nya tapi tuh semua dri zahir nya kan.dari batin nya pulak mcm mna?hmm bukan semua orang kite bole kongsi masalah kite bukan semua orang kite boleh bgtahu hal peribadi kite bukan semua org kite boleh berkawan kasih bermadu dann berber lain lagi laaaa kan xD hanya orang orang yang tertentuu saja , Tertentu oke?Sama mcm sayaa , saya takan cerita pada org semua masalah saya apa yang saya lalui selama saya hidup dimukabumi yg nyata ini . tapi saya tetap brsyukur dgn apa yg diberi. Saya tak luah kan pada family,kawan or bf tapi saya luah kan pada yg Atas, kerana die lebih mgethui segala galanya,kadang-2 saya brpurapura dpn mereka,bpura pura bukn untuk apa cuma tak mahu mereka tahu apa yg saya alami.Diam diam sudaah la kan , takperlu gempar gempur kan . hm hari hari ade je yg belaku  sometimes family kawan or bf busy so i didnt tell them , then i try to close my eyes and tell to God, Maybe He can be the best listener for me.Thanks alot to Him im glad because i still have You :) 

btw thanks kawan-2 yg text intan -GETWELLSOON MAKANUBAT AND SO ON-
hihi sayaa demam , tapi alhamdulillah da brkurangan sedikit , thanks yaa xoxoxox :*


 dont forget to pray today , because  God didnt forget to wake you up in this morning. 


Old things | New things