Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; yeayy~
Saturday 30 June 2012 | 02:46 | 0 comments
Assalamualaikum.
hari khamis saya masuk sekolah untuk minggu ni pagi pagi lagi saya dah menangis
menangis sebb tersentap dgn izah.the best one.
terkejut gilaa bilaa kene mcmtu.hm mungkin salah saya jugaa.dtg kt die tarik beg die.ingat kn die akn okey tapi takk :/serius mse tu emo semacam kt tusyen haritu.
hm mmg patut kot saya emo time tu.sbb benda dah lepas knpe perlu ungkit?Tolonglaa cerite tu mse form2 kot, tklperlu nk tolak2 bahu saya mse cikgu cakap tu.sangat terasa and malu kot bila budak class tgok mcmtu T.T bde apa yg cikgu ckp tu harus dirasiakn,sbb form 2?saya sngt la tk matang okey.
Taktahu sapa salah.takpernah2 brgduh dgn izah before ni since saya rapat dgn die lastyear,
ini kot first time gaduh.hmm sbb tuu rasa mcm kehilngan sngt,sekarang rasa mcm dah tkrapat dgn die, 
serius bilaa ingat balik , akan turunlaa air yg melimpahlimpah :'(
okey smlm decide nk jmpe die mse balik, saya p jmpe die mnx maaf.takpa biarkan la spe yg salah,
maafkan maafkan jelah.hm okey dah kot dgn die, tpi rasa mcm pelik bile nk rapat balik dgn die, Ya ALLAH tolongglaaa.aku perlu kn seseorangg woooiii skg ni :'(

 I miss her so much. she is IzahIzzati , the best one . love her alot.hmm i admit all my mistakes before ni okey.bila kau tkde aku rasa sngt kehilangan, walaupun baru 2hari tktgur kn , tkpndg muke kn, semua aku rasa wooi, serius,Hmm mungkin kite telalu rapat sbb tu aku akn rasa mcm tuuu,terasa sangatt laa tk sempurna bila die takde dlm hari2 aku.wooi aku sayang kauu, Rinduu gilaa nk gelak hug cium cium dgn kau , serius, Hmm :'(
semogaa persahabtan kite kekal.Amin

smlm nk hilangkan tekanan sekejap, fana fatin nabilah fatin izaaty naim and me nk pergi swimm dkt uma naim tuu. okeyy its fun.serius hilangg sikit stress sayaa.Hmm but im still thinking bout her and our friendship.T.T
I WANT SHOW THIS.
sampai dah :)
 

 yeahh , just spend my time with them lastday,im happy now.
kbyebye assalamualaikum :)
thanks fatin nabilahfatin izzaty fana and naim :3


Old things | New things