Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Hoooooooooooooooooooooooooooi :D
Friday 22 June 2012 | 06:20 | 0 comments


Assalamualaikum and haaaii semua ! hihi

haaaa nampaak berhabuk?tak nampk? serius ah taknampak?Hmmm omaigad sapa tk nmpk tuu kene pakai spec okeeyy?Hahaha kasi nmpk ya ya , eh knpe aku tibe tibe merepek ni.Almaklum laa aku dalaamaa gilaa tak bukak blog , and guess what?I changed my skin okey?Gojesss tak?HAHAHA ajekks jee ni. Haaai sorry dalama gilaa  aku tak update blog , lamaa gilaaaaaaaaaa kan , LAmaa ker?lols , hihi 
malam ni bru rajin sikit tauu , hehehe , eh saya harap korang sihat and happy happy kat sana yaaa, saya kat sini okey okey jee,Grrr kne bgtahu ke intan oi?ahahah 

okeyy minggu ni takde homework sebb semua cikgu busy dengan sukantara.yang murid nye pulak sibuk dgn merayap kehulu kehilir . ada yg kawad ada yg msuk acara lain , saya tak masuk sebb tahun ni saya bg peluang dkt senior , Hihihihi next year sayaa dgn kawan2 yg lain nkk rembat semuaa , HAHAHA *knpe kejap aku kejap saya ni hm mmg gilaaa oh , 
macam biasa budak kelas mmg takde . smua duuduk padang lepakingkong dating . dating?Maigadd im jelly woiii ! jelly much k?hmm..........................

cerita semalam........
dari kat sekolah aku duduk sorang sorang , kehulu kehilir takda arah tuju.sekejap kat dewan ke laman ke kantin pastu duduk kat padang , hm merayaap je aku.smbil tuu termenung la kan?Bahhahaha memikir kn masa depan ke apa?Haaaa takdelaah sajaa menung fikir kn org org yg aku rindu,ARGHHH RINDUUU sangat, tapi apa kan dayaa , kitaa terpkse telan jee , :'(

dgn tiba tiba die datang dekt aku time aku sorang2 tuu lepaklah  dengan die. akuu rindu die. tpi dalam masa yg sama aku kne ingt yg die prnah buat aku kecewaa gilaaaa dulu.makan tahun untuk lupaakan die. aku berlagak rilek je dpn die, takpaa bak kata mama orang yang dah tak sayang kita buat apa kite terhegeh2.habes madu sepah dibuangnya.Yeeyyhh mama betul tuu
hehhe , alhamdulillah tibe tibe aku teringat pejal hilang serta merta pasal die kenangan aku dgn die.Ohhh rinduu tapi takboleh buat apa okey?Hhahaha dah lupaakann jelaahh woi :) 

heheh pejal dah keje die busy dgn keje aku busy dgn study online , hmm rinduu gila dgn die , tapi takboleh buat apaa, redha T.T pejal intan rindu gilaa woi, heheh nanti jumpaa okeyy?kalau free lah k?taknak kacau awk tahu.hmm okeyy gtg .assalamualaikum :3


Old things | New things