Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Sukan Tahunan Smktsw
Sunday 24 June 2012 | 21:50 | 0 comments
Haii Assalamualaikum :)
haaa ni aku nk ceritee ape pulak yek? Hmm okeyy nk cerite pasal Sukan Tahunana Smktsw hari sabtu haritu ye.
Hihihihi hari sabtuu tu sangat ohhsemm wehh.mcmc mcm gelagat adee.macam mcm gayaaa adee yang dierang tunjukkaan. Hihihi khemahh dipenuhi dgn hiasan yang canti menarikk dierang mmg deebom ah gentle cun,
btw tahniahh pada rumah Juara yang telah memenangi untuk tahun ni :3 hehehe 
okeyy taknak ceritaa pangjang takde mase nk cepat sb ade class , japgi aku membebel byk2 kng tk myempat tahu? ahahahha harii tuu sangat panas dan you know what muke aku bebelang,and area mata aje putih sbb aku pkai spec. hahah spa tengok mmg gelak habess -.- ahahha kerekk nokss :D kalau boleh mse hari sbtu tuu dgn semua org aku nk amek gambaa , serius oh :3 okeyy tengok laa gambaaaaa bawah ni yee






























































haaa tudiaa gambar2, cek daaah malash nak memebebel hanya dpt msuk kn gambaa ja , hahah kalau dah brgmbar maaf duniia ni aku da tk ingt dah oh , ahahha okeyy rileekk :3 okey byebye


Old things | New things