Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; bukan menghilang.saja mencari ketenangan
Saturday 4 August 2012 | 23:14 | 0 comments

Assalamualaikum. haaai sumaa. eee lama sungguh saya tak bukak blog dan updated blog kan?
bukan menghilang tapi saja mencari ketenangan yang mmg aku nak selamani.
bukan menghindar dari orang.saja nak berseorangan.
aku penat lalui liku-2 kehidupan aku sekarang,ya macam orang selalu cakap kat aku
" Intan ni kalau ada masalah mesti sorok dari kiterang.xnak cerita langsung.and bila kau ada masalah mesti kau tetap senyum macam biasa.kau senyum sebab kau taknak orang tahu yg kau tengah ada masalah "
yang ni laa selalu aku dengaa dari kawan kawan aku.
aku taknak orang lain fikir apa yg aku fikir.yaa as a friend mmg xsalah kalau korang nak amik berat.tapi 
kalau korang tanya aku mcm mcm lagi laa aku serabut. tolongg fahaam keadaan aku sekrang :'(





Old things | New things