Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Ekkehemm ekkeheemmm :p
Tuesday 21 August 2012 | 20:21 | 0 comments

Assalamualaikum semuaa kawang kawang kuu. hihi Ya Allah daah laama sungguh tak usik blog yg berkurun ni, haaa bila dah usik mula laa gatal tangan nak tukar skin blog, so macam mana skin blog baru saya?Hmmm okey kan?ohhsemmm apaa xD hahahah tak ohhsem pun actually, simple je kan?yaa sayaa suka skin ni,sangat la simple but nice :3 maaflaa skin yg ni biasa jee sebenanyaa, saja acah acah ohsem. Hahahahahahahhaa lols

Hihihi so how are you guys?Before anything i wanna wish you Happy Eid Mubarak to all Muslim :* have a great eid yaa saya beraya dirumah saya kl saja dong. tiada kampung bergini la jadinya. raya kl sangat bosan, tapi saya rileek jee. Hahahaha buat macam tahun tahun lepas kan , da biasa raya kl.actually ramai yg pelawa saya pulang ke halaman dierang tapi hati ni tak nak sebb first syawal without fammilyy means nothing to me.serious aahhhh! ahahaha :p ehh tema baju family kiterang warna Greey.hihi korang mcm mna?Hmm setelah intan selidik pnye selidik kn saya mendapati ramai yg memakai baju warna grey ijooo pink purple and biruu. Hahaha ituu yg saya dapati la yg saya tkdapati tatahu laaa. Hahaha lols apa aku merepekk ni woooi?Hmm okeyy intan awak dialam blogger celik mataaa sat awak bukan alam mimpi okey?Hahhahaha eee annoying sungguh saya harini :3 almaklummlaaa dalamee tak cerite tak merepek kat sini mulaa la perangai dulu datang kembali kan? hihi chill guys.raya kan?happy ah sikit takan nak monyoookk jee, emm nonono *jari ke kiri ke kanan




Old things | New things