Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Alhmadulillah :)
Sunday 23 September 2012 | 00:44 | 0 comments


Assalamualaikum semua.Haii Alhamdulillah semua dah okey sekarang.saya dah kuat sekarang.kuat dari segi fizikal dan mental.Terimakasih kepada someone yang bantu saya dalam masalah saya ni dan sokongan dari kawan kawan saya such Haida Pejal Azmi Pycha Po Nad Ain Abg Baim.Hmm penat sebenanya nak menangis tiap tiap hari.Adatkan kalau kadang kadang kita senang kadang kadang kita susah.Semua tu ade hikmahnyaa kan kan?Saya rasa cukup sampai harini saya menangis.cukup untuk bulan ni rasanya.InsyaAllah taknak menangis lagi.hehehe

Kepada kawan saya yg lain .Terima kasih kerana awak jauhkan diri awak daripada saya waktu saya memerlukan seseorang disisi dan memerlukan bantuan awak. Bukan semua ade segelintir saya maksud kan.Bila saya susah masa tuu baru saya sedar yang mana kawan yg ada waktu saya senang mana kawan yg ada waktu saya susah dan yg  mana kawan yg ada dgn saya waktu saya susah dan senang.got it?Hari jumaat bersamaan 21Sept saya call semua members yg saya rapat,yg saya selalu tlg selalu dgn saya.Saya mnta teman saya pergi satu tempat tu.bukan takboleh pergi sorang.ade sebab saya ajak sorang teman.Hampir semua contac saya call ajak.yg dekat dekat jelah.tapi semua bagi alasan.okey kalau alasan yg munasabah boleh saya terima.ni tak alasan borrrduh sebenanya.Maaf kasaq.Saya Kecewa yg teramat kecewa.kawan bila awak susah saya sedaya upaya untuktolong tapi tiba masa nya saya susah mana awak semua pergi?Mana?!Menangis dan terus menangis tnpa ade org disisi.Ya saya brsyukur sebab org yg jaoh dari saya yg tak rapat dgn saya bantu saya,mungkin xbantu mcm apa yg saya nak.tpi dierang bantu saya beri sokongan.mereka kuatkan saya.Terkilan saya bila kawan yg saya rapat buat mcmtu.Mungkin dgn ini saya boleh beza kan mana kawan sejati dan mana bukan.Akhirnya saya decided try ajak kawan saya yg Ain tu.yaa saya sangat tak rapat . kawan dari tucen yg sama,kenal kenal gitu,tpi disebabkan die dekat dgn rumah saya.saya ajak die,dan die oke.Saya mula tersenyum :)
Hmmm saya cerita kat dia apa yg jadi.saya menangis.menangis daaan menangis.dan menangis dan menangisss.....
I'm sad, hurt, angry, mad, disappointed. But you know what ? I'll put on a smile and move on. It will hurt but I will survive.

Surat dari teman sejati saya : Nur Haida Khadijah

Sebenanyaa saya taktahu pun pasal surat ni.Malm tu saya call haida.tanya dia.borak dan borak.dan menangis.ya lagi sekali menangis ~
lepastu dia tanya da dapat ker surat dripada Azrina.iaitu jiran saya
saya cakap tak.sebab hari jumaat saya tkpergi sekolah pun sebab tuh dia bg kt azrina suruh bg kt saya
mungkin azrina lupa yg tu.then saya suruh adek saya pergi ambil kat rumah azrina.
Okey da dapat!
Buka slow slow~ saya baca ya baca dan baca sehinggalaa habis 
macam macam perasaan yg timbul masa tu.serious tak pernah macam ni.ya dapat surat daripada bff and first time die buat brgitu mesti kita ada rasa ghairah sikit kan?Hahahaha eh gelak pulop
Hm bacaaaaaaaaaa and tibe tibe ada nama someone tu.yaa nama yg sangat saya kenal.orang yg selalu sayang saya berada dgn saya.Hmm saya terkejut bila haida cakap mcmtu.tapi ada betulnya cakap dia.ya die sumber kekuatan saya.Saya sayang haida.sayang sangaaaaaaat :*
apa pun yg haida cakap tuu bersebab , saya tahu .dia nak tengok saya gembira taknak tgk saya sedeh.
dia nak tngk saya berjaya.berjaya dunia dan akhirat.
Dia yg banyak bantu saya.bantu dalam semua benda.Hm dia ada dgn saya waktu saya susah dan senang.terimakasih untuk semua tu.Dia kawan dunia dan akhirat saya.

final exam dah sangaaat dekaaat dgn diri saya.Hahaha ayat apakaah? lols okey final exam saya first oct.dekat dah kan?jadi saya jarang online facebook.twitter dan blog.doakan saya berjaya :3 
Assalamualaikum sampai disini saja luahan saya :)

Life is full of ups and downs. The trick is to enjoy the ups and have courage during the downs.


Old things | New things