Follow Dashboard
Tokens?


Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; Intan Zulkefli
Another credits.

TITLE; Terimalaa......
Thursday 15 November 2012 | 08:53 | 0 comments
PLAY THIS SONG , IT CAN MAKE YOU ENJOY DURING YOUR READING
Malam yang sangat membosankan .Membuat diriku mengantuk dan ingin lena kan mata sepet ku ini.Rasa mcm di awang awangan.Ingin ku terbang,terbang tinggi tinggi seperti lirik lagu Butterfly.Butterfly.... flyy awayy so high ~.~ haa ingin sahaja diri ini terbang melayang.tinggi setinggi nya.melepaskan apa yg terpendam dijawa dihati difikiran.agar ia berlalu dgn bgitu saaja.ingin akhiri tangisan ini dengan senyuman .tapi macam tak mungkin akn terjadi.hari hari yng liku.buat aku rasa kuat.kuat untuk berdiri dgn gagah dikaki sendiri.bukan dikaki makcek sebelah rumah atau depan rumah.KAKI SENDIRI.mula rasa putus asa.putus asa dengan semua yang jadi.Ingin saja ku lempar kan masalah yg aku alami ini seperti ke melempar kan bantal tak seberapa nak wangi itu diatas katil tapi aku nak melemparkan masalah ku ke atas langit.Setinggi yang boleh walaupun aku tak seberapa tinggi.Hanya itu mampu buat aku tenang.Penat aku memikirkan penat aku tangisi dengan setiap yg brlaku.penat aku pendam apa yang sedang trjadi.Kalau hati ini boleh aku keluar kan akan ku keluarkan dan aku ingin tunjuk kepada orang sekeliling aku betapa banyak hati aku tercalar dek kerana orang yg aku sayangi dan sanjungi.Tapi itu semua angan angan ku saja. yg tak mampu ku lakukan.aku berserah pasa Esa agar Dia ubati hati ku ini.hati yang kecil dicalar oleh orang yg aku sayangi sangat laa sakit.tapi apa kan daya mungkin ini sudah trtulis.Tiba satu saat.saat yg aku harus tinggalkan semua ini.mencari ketenangan jiwa dan raga dan hati.



Foremost My Dear AF.
Mungkin ini jaalan yg harus kita berdua terima.terima yang kita tak akan kekal brkawan lama.aku rindu.rindu untuk brkongsi semua hari hari aku brsama engkau.engkau yg digelar SAHABAT. mungkin ego masing masing membuat kita tidak mahu mengalah.mungkin engkau tahu bertapa susah untuk menerima seorang yg kita rapat dan sayangi pergi bergitu saja.mungkin aku tidak cukup sempurna untuk lengkap kan kehidupan kau yang sudah pun dilengkapi dengan kawan kawan kau disana,Ya aku sedar aku hanya kawan yg tak boleh buat semua org suka dgn aku.tapi aku cuba.cuba untuk jadi yg terbaik.tapi trnyata iaa sia sia saja kan?AKU TERIMA (!) hmmmm Almost 5years we ve been being friend together,sharing everything.laughing together smiling together and the most importan we crying together.Do you remember that?:/ i just miss.miss the old us, not the new one.the new one such so suckssssss.I hate it :'/ please aku tkpernah brhenti rindu kan kau. syg kau tnya khabar kau.semua ttng kau aku xpenah lupa.aku buat lebih dripada pejal.kau lebih brmakna.sekejapnyaaa masa brlalu.lupakan kenangan kita bersama?Oh no! i dont want.i should kept it as a sweet memories between us.Ya mungkin kitaa dah tak sehaluuuan.Jangan risau aku akan balik ke tempat asal ku.dimana aku brpijak.bukan disana.maaf kerana aku bukan seorang kawan yg baik.bukan juga seorang pendengar cerita kau yg setia , aku tk mampu sediakn bahu aku disaat kau memlukan.semua tak boleh.biar la kita simpan kenangan kitaa ni sampai bila bila.aku rasa kau pun dah penat kan dengan semua ni.semua lakonan.penuh dgn drama.mesty penat kan?Ok kita biarkan laa ia prgi mcmtu je.ibarat kertas ditiup angin. ia akan terbang.terbang tanpa arah tujunyaaa......kita masih berkawan .tapi mungkin tidak seakrab dulu.....Yes Sometimes i miss the friendship we used to have. I'm sorry everything changed. hmmyou knw what the most thing i like about us?I like when you're smiling. I like when we're hanging out together. But I don't like when you're leaving me aloneee..please.


Gonna miss you.And AF . take care there. our friendship is not working anymore. i just watching people leave is hard. But it's harder remembering that time when they promised they wouldn't. and maybe it’s tough when someone special starts to ignore ME, but it’s even tougher when i have to pretend that  don’t mind.but its killing me slowlyy actually :/ and  just because we don't talk doesn't mean i don't think about you. im just trying to distance myself because i know i can't being your good bestfriend :'(  like seriously .Saya rindukan kawan kawan saya yang lama.Yang pernah saya gelak tawa dgn mereka.Kongsi semua rahsia.Saya harap,saya dapat semua itu balik :( tapi semua tu mcm tak dapat kan?\

Dear Nabilah Anis Linda Azmi...
Heheh jagaa my AF okey.saya akan merindui korang.eheheheh :P moga korang kat sana sihat sihat.molek molek oke.ada masa nanti kita jumpa.tapi bukan sekarang.ehhhh usah kita tangisi dgn apa yg jadi.Bangun!kuat kn semangat dan teruskan kehidupan kiitaa.Mungkin ad hikmah disebalik ini semua.and moga Friendship korang dkt sana tak hancur mcm apa yg saya alami~ Mohhhhhhhhhhhon guys! >___<

I feel like hiding, to be lost,i have to let people go.Everyone who's in my life are meant to be in my journey, but not all of them are meant to stay till the end.am i right guys ? Yes,I know,i made mistakes.those that i know,and those that i don't.Im sorry.but if you can't forgive me,I guess,then i  should blame myself. The worst feeling isn't being lonely. It's being forgotten by someone you would never forget.however happens we still friend ok.Hmmm i feel like wanna crying now.Pleaseeeee someone cheer me up! dont let me down as fast as possible.i cant stand strong :/ Hm hm hm i knw everything happens for a reason but this reason its so hurts me (!)

Happy Birthdayy Athirah Farzanaa ! 
semoga panjang umur dan dimurah kan rezeki.happy selalu ye waks?Hehehe
rindunyaa nk tgk awak senyum mcmtuuu.Hmmm semoga semua impian awak tercapai.Moga awak brjaya dunia akhirat. Hehhehe i will love you until my last breath dear liya.
distance cant make us forget each other.Only brain can do that. i love you somuch !

sorry saya terpaksa jauh kan diri dari awak dan semua org.mgkin itu yg lebih baik :') saya memerhatikan awk dri jauh saja ok?saya pergi ruma awk.tp mcm tkde org saya pulang dgn hadiah yg saya nk bg dkt awak.mgkin nnty saya bg ya ;') have dun there dear ! :D i will never forget you.please trust me sayang :*


sebenanya saya malas nak cerita panjng-2 tpi bila tgk blik mmg pnjg rasa ingin gelak kuat kuat.Hahahah hm hm biarlaa apa yg tu jadi.saya redha la . Senyum.lepasni dah kerja.mohon kepala otak ni dapat melupakan masalah seketika.mohoooooooooon :/ and saya dah plan dgn dierang yg kami akn prgi Ulu Yam Or Sunway Lagoon or some place yg boleh buat kami tenang...hehehe .just for fun.hilang kan tekanan.mohon dapat pergi.yayy! Heheh -____-


Old things | New things